Salon Reserved

Spółka LPP, właściciel największej polskiej sieci sklepów odzieżowych wprowadza na rynek nową markę Sinsay. Pierwsze sklepy pod tą nazwą zostaną otwarte 1 marca 2013 roku. W drugim kwartale 2013 planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski oraz sklepu on-line, w całym zaś roku ma powstać ich około 50.

Przedstawiciele LPP SA z działu najmu powierzchni handlowych będą uczestnikami Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. Planują zapoznać się z nowymi projektami centrów handlowych oraz spotkać się z partnerami biznesowymi.

Więcej informacji o najemcach uczestniczacych w SCF&TF 2012 można przeczytać na stronie http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/?filter=najemcy&sort=nazwisko

Marka Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP, która  przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Ponadto LPP jest właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. 

W sierpniu 2012 przychody ze sprzedaży spółki LPP wyniosły około 269 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2011 roku o ok 40 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 56 proc. i była mniejsza od zrealizowanej w sierpniu roku poprzedniego o około 2 proc.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie od  stycznia do sierpnia 2012 roku wyniosła około 2 mln zł. Przychody te były wyższe o 32 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2011.

LPP jest właścicielem 978 sklepów w tym 325 Reserved, 276 Cropp, 235 House i 125 Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.