Avans: liczymy na zainteresowanie deweloperów naszą siecią podczas Shopping Center Forum

Salon sieci Avans

Salon sieci Avans

– Posiadamy sprawdzone, gotowe formaty, dopasowane do różnych przedziałów metrażowych, nawet do 2 tys. mkw. Dlatego też liczymy na duże zainteresowanie podczas targów i po ich zakończeniu ze strony deweloperów. Jesteśmy otwarci na rozmowy zarówno z najemcami indywidualnymi, jak i partnerami sieciowymi – mówi Sławomir Tomala, wiceprezes zarządu OpenMedia sp. z o.o.

Sieć elektromarketów Avans będzie prezentowana przez właściciela podczas wrześniowego Shopping Center Forum &Trade Fair 2012. Listę wystawców uczestniczacych w Forum można znaleźć na stronie www.scf2012.retailnet.pl/wystawcy/

– Dzisiaj elektromarkety są obok sklepów spożywczych jednym z kluczowych punktów, przyciągających klientów do galerii i centrów handlowych. Dlatego też priorytetem sieci Avans jest stanie się magnesem w najlepszych miejskich galeriach, a co za tym idzie odbudowanie pozycji marki sprzed kilku lat – informują przedstawiciele sieci.

Avans to marka z potencjałem rozwojowym, dlatego też planowana jest intensywna ekspansja sieci na tereny nowych województw, modernizacja istniejących elektromarketów oraz ewentualna relokacja w granicach danego miasta. Kluczem do sukcesu, jak zapowiada zarząd, będzie przede wszystkim zdefiniowanie i sprostanie zmieniającym się potrzebom i wymaganiom obecnych oraz przyszłych klientów. 

Po warunkowanym zgodą UOKiK przejęciu marki Avans przez udziałowców spółki będącej operatorem innej znanej na polskim rynku marki tej samej branży, sieć liczyć będzie ponad 200 sklepów. Sukcesywna realizacja wszystkich zaplanowanych działań, jak podkreśla zarząd, zagwarantuje sieci Avanspozycję lidera w branży Multimedia, RTV i AGD.

– Dynamiczny rozwój sieci sklepów Avans planowany jest również poprzez wprowadzenie nowoczesnych form ekspozycji towaru oraz nowych kanałów sprzedaży z naciskiem na rozwój sprzedaży internetowej. Zakładane jest wdrożenie zupełnie nowej strategii marketingowej oraz intensywnej kampanii reklamowej w prasie, telewizji oraz internecie. Dzięki temu sklepy sieci Avans znowu będą przyciągać rzesze klientów, tym samym wygenerują ruch na terenie galerii i centrów handlowych, w których się znajdują lub będą znajdować – dodaje Sławomir Tomala.

Avans, to polska sieć ponad 100 elektromarketów i sklep internetowy www.avans.pl. Sklepy sieci dostarczają klientom pełen asortyment sprzętu Multimedia, AGD i RTV po wyjątkowo atrakcyjnych cenach, preferencyjne warunki zakupu na raty i usługi szereg usług dodatkowych. http://www.avans.pl/avans-lider-na-rynku-multimedia-rtv-i-agd,a-135

Z przedstawicielami sieci będzie można spotkać się już 12- 13 września 2012 w Warszawie. Szczegóły na stronie www.scf2012.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016