Salon Duka

Firma Internet Media Services rozszerza współpracę z Duka Polska sp. zo.o. W ramach nowo podpisanych umów IMS świadczyć będzie usługi audiomarketingu i aromamarketingu. IMS dba o oprawę muzyczną sklepów sieci Duka od 2008 roku. Natomiast nowością w salonach będzie usługa aromamarketingu, w ramach której w wybranych punktach klienci będą mogli poczuć indywidualnie dobrany dla tej marki zapach.

Internet Media Services SA podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 zaprezentuje swoją ofertę przy stoisku  4.1.

Więcej informacji o wystawcach można znaleźć na stronie http://scf2012.retailnet.pl/wystawcy/.

Sieć sklepów DUKA aktualnie składa się z 30 salonów zlokalizowanych w największych polskich centrach handlowych oraz sklepu internetowego. W salonach tej marki znaleźć można szeroki wybór akcesoriów kuchennych, dekoracji i tekstyliów.

Internet Media Services SA (IMS) powstała w 2000 roku, zapoczątkowując w Polsce świadczenie nowoczesnych usług w zakresie marketingu sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują Audiomarketing, Digital Signage oraz Aromamarketing. Z usług Internet Media Services korzystają największe polskie galerie handlowe.

Obecnie IMS SA współpracuje z ponad pięcioma tysiącami punktów handlowo-usługowych w zakresie audiomarketingu, aromamarketingu i digital signage. Do grona klientów spółki należą między innymi: Tesco, KFC, Real, Piotr i Paweł, Alma, Polomarket, Carrefour, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx