Puma Polska: przedstawiciele sieci na Shopping Center Forum

Salon sieci Puma

Salon sieci Puma

Przedstawiciele Puma Polska sp. z o. o. będą poszukiwać nowych lokalizacji w centrach handlowych podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2012. Salony sieci Puma zajmują powierzchnię od 100  do ponad 130 mkw. W 2012 roku firma otworzyła kilka salonów. Sieć Puma liczy łącznie około 30 sklepów.

– Mamy już podpisane umowy najmu sklepów, które zostaną otwarte w 2013 i 2014 roku – powiedział redakcji Retailnet.pl Jerzy Burzyński Retail Business Development Coordinator Puma Polska sp. z o.o.

Salony marki znajdują się w największych centrach i galeriach handlowych m.in. w warszawskim CH Arkadia, krakowskiej Galerii Kaziemierz czy katowickim CH Silesia City Center. Grupa Puma jest także właścicielem takich marek jak Tretorn, Cobra Golf oraz Hussein Chalayan. Firma została założona w Niemczech w 1948 roku i dostarcza swoje produkty do ponad 120 krajów. Zatrudnia ponad 9 tysięcy pracowników na całym świecie. Posiada swoje główne siedziby w Herzogenaurach w Niemczech, Bostonie, Londynie oraz w Hong Kongu.

Więcej informacji na temat najemców biorących udział w Shopping Center Forum 2012 na stronie http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/. Na stronie można umówić się na spotkanie z przedstawicielami poszczególnych firm.
 

Reklama

Galeria Jurajska