Salon sieci 4F

Ekspansja marki 4F należącej do firmy OTCF przewidziana jest szczególnie na przełom 2012-2013 roku. Na ostatni kwartał 2012 roku przewidziane są otwarcia salonów w Galerii Łódzkiej oraz City Center Rzeszów. W 2013 roku zostaną otwarte placówki w Warszawie, Katowicach i Kaliszu. Firma umożliwia otwarcie sklepów na zasadach franczyzy.

Z przedstawicielami OTCF o rozwoju sieci sklepów należących do firmy będzie można rozmawiać podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2012. Więcej informacji na temat najemców biorących udział w Forum można znaleźć na stronie http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/?filter=najemcy&sort=nazwisko

Sklep monobrandowy 4F to miejsce, gdzie na powierzchni od 80 do 200 mkw. znajdują się strefy

stworzone dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Salony marki zlokalizowane są głównie w centrach handlowych. Produkty marki można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. Sklepy własne zajmują średnio 150 mkw. powierzchni. Sklepy franczyzowe mierzą średnio 100 mkw., a stoiska franczyzowe mają 50 mkw. powierzchni.

4F to marka wiodąca na rynku wysokiej jakości odzieży dla fanów aktywnego wypoczynku i sportowych pasjonatów. Marka 4F została opracowana oraz stworzona przez OTCF sp. z o.o – firmę działającą na polskim rynku odzieżowym od ponad 17 lat.  W obecnej postaci pojawiła się po raz pierwszy kilka lat temu, kiedy to wyewoluowała ze stworzonej w 2002 roku marki 4FUN. Obecnie OTCF sp. z o. o. Jest wiodącym w Polsce producentem odzieży i sprzętu sportowego, a także właścicielem marek: FOB, Outhorn oraz Wild Nature.