Piotr i Paweł: rozmowy o planach rozwoju sieci supermarketów na Shopping Center Forum

Supermarket Piotr i Paweł

Supermarket Piotr i Paweł

Sieć Piotr i Paweł posiada 87 sklepów w całym kraju. Od 2003 roku prowadzi również sprzedaż internetową. Średnia powierzchnia supermarketów tej marki to 1100 mkw. Plan rozwoju sieci zakłada otwarcie do końca roku 2012 kolejnych 3 placówek – w Rzeszowie (drugi sklep), Szczecinie (trzeci sklep) oraz w Poznaniu (13 sklep).

W ostatnim czasie podpisano kolejne umowy najmu, między innymi w nowym centrum budowanym na poznańskim dworcu PKP (Poznań City Center) oraz dwie umowy na lokalizacje w Krakowie, gdzie dotychczas nie funkcjonuje żaden sklep pod szyldem Piotr i Paweł.

Przedstawiciele spółki Piotr i Paweł podczas wrześniowego Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 będą rozmawiać o rozwoju sieci supermarketów w centrach handlowych.

Więcej informacji o uczestnikach forum na stronie  http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/.

Sieć supermarketów Piotr i Paweł w pierwszej połowie 2012 roku odnotowała wzrost obrotów o 11 proc. w porównaniu z 2011 rokiem. Jednocześnie o ponad 2,5 proc. wzrósł udział produktów marki własnej w obrotach sieci. Sieć należy do Piotr i Paweł SA z siedzibą w Poznaniu.

Pierwszy sklep sieci Piotr i Paweł powstał w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś oraz jej synów Piotra i Pawła. Natomiast pierwsze umowy na zasadach franczyzy podpisano w 2000 roku, wtedy też stworzono Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania.
 

Reklama

Galeria Jurajska