Salon sieci Victoria's Secret

Podczas konferencji prasowej przed Shopping Center Forum 2012 dużo uwagi poświęcono kwestii odpowiedniego tenant mixu centrum handlowego. Wiele galerii działających około 10 lat lub powyżej zyskało nowych klientów po rekomercjalizacji polegającej na wymianie dotychczasowych najemców na nowych, uchodzących za bardziej modnych i prestiżowych w oczach klientów.

Jak informuje Jones Lang LaSalle w 2011 roku, 70 nowych marek pojawiło się w łódzkiej Manufakturze. Obiekty topowe, takie jak warszawskie Złote Tarasy czy CH Arkadia wykorzystują okres kończących się umów najmu, aby odświeżyć swoje portfolio i uzupełnić je o modne na świecie marki-ikony, często nieobecne wcześniej w Polsce. W 2012 roku w Złotych Tarasach otwarto na przykład sklep kultowej marki Victoria’s Secret, a w CH Arkadia salon American Eagle Outfitters.

Galeria Dominikańska we Wrocławiu w 2011 roku przeszła nie tylko znaczący remont , ale także konfiguracje najemców poprzez wprowadzenie nowych sklepów, odnowę umów najmu i relokację obecnych najemców. W galerii pojawiły się nowe marki, m.in. z grupy Inditex, która jest bardzo pożądana wśród klientów.

Z kolei przewagą nad konkurencją w CH Blue City w Warszawie są salony marek TK Maxx oraz F&F. Klientów przyciągają też takie salony jak Toys’R’Us, Marks&Spencer oraz sklepy grupy Inditex.

Więcej na temat Shopping Center Forum na stronie http://scf2012.retailnet.pl/ .