Sklep sieci Piotr i Paweł

Delikatesy Piotr i Paweł w Outlet Park Szczecin będą zajmowały powierzchnię blisko 2 tys. mkw. Zakończenie I etapu budowy  obiektu zaplanowano na III kwartał 2012 roku. Najwcześniej rok po zakończeniu pierwszego etapu, rozpoczną się prace związane z drugą fazą, w której powstanie około 60 sklepów.

Powierzchnia całkowita Outlet Park Szczecin to ponad 30 tys. mkw., a powierzchnia wynajmu to 24 tys. mkw. Powstranie tam też parking na 1,4 tys. samochodów.

Outlet Park Szczecin spółki Echo Investment to jedna z pierwszych inwestycji w Polsce łączących zalety centrum handlowo – rozrywkowego oraz centrum wyprzedażowego. Będzie to największe centrum wyprzedażowe w województwie zachodniopomorskim.

Piotr i Paweł to jedna z największych polskich sieci supermarketów.  Powstała w 1990 roku i obecnie posiada 87 sklepów w całym kraju. Od 2003 roku prowadzi również sprzedaż internetową. Średnia powierzchnia supermarketów tej marki to 1,1 tys. mkw. Plan rozwoju sieci zakłada otwarcie do końca roku 2012 kolejnych 3 placówek – w Rzeszowie, Szczecinie oraz w Poznaniu.

Przedstawicele sieci podpisali ostatnio kolejne umowy najmu, między innymi w nowym centrum budowanym na poznańskim dworcu PKP (Poznań City Center) oraz dwie umowy na lokalizacje w Krakowie, gdzie dotychczas nie funkcjonuje żaden sklep pod szyldem Piotr i Paweł.

Od 2003 roku firma prowadzi również sprzedaż internetową.

Przedstawiciele spółki Piotr i Paweł podczas wrześniowego Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 będą rozmawiać o rozwoju swej sieci delikatesów w centrach handlowych.

Więcej informacji o uczestnikach forum na stronie http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/.