Calzedonia: przedstawiciele sieci na Shopping Center Forum 2012

Calzedonia

Calzedonia

Calzedonia otwiera salony m.in. w centrach i galeriach handlowych. Ekspansja odbywa się na terenie miast posiadających co najmniej 30 tysięcy mieszkańców. W Polsce funkcjonuje ponad 100 salonów sieci. Powierzchnia handlowa tych lokali wynosi 50-60 mkw.

O rozwoju sieci sklepów marki Calzedonia będzie można porozmawiać z jej przedstawicielami na Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. Więcej o najemcach obecnych na wrześniowym Forum na stronie:

http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/ .

Calzedonia powstała w 1986 roku we Włoszech. Firma specjalizuje się w sprzedaży wyrobów pończoszniczych, bielizny i kostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Sieć jest rozwijana za pomocą franczyzy.

Dwadzieścia lat od powstania sieci Calzedonia posiadała ponad 1470 sklepów na całym świecie, m.in. we Włoszech, Austrii, Chorwacji, w Czechach, Grecji, Niemczech na Węgrzech i w Polsce.
Sieć sklepów liczy obecnie około 3 tys. salonów zlokalizowanych w 30 różnych krajach świata.

Reklama

Galeria Jurajska