Perfumeria sieci Sephora

Sephora  planuje  rozwijać swoją sieć perfumerii w Polsce. Obecnie liczy ona 90 salonów, a do końca 2012 roku zostaną otwarte kolejne 4 sklepy tej marki. W ciągu najbliższych trzech lat firma zakłada otwarcie kilkunastu kolejnych salonów sprzedaży.

Będzie to kontynuacja strategii rozwoju marki polegającej na wybieraniu najbardziej prestiżowych lokalizacji. Perfumerie Sephora  otwierane są  w atrakcyjnie zlokalizowanych centrach handlowych,  w największych miastach Polski. Powstaja też przy głównych ulicach największych miast.

Sephora zajmuje pozycję lidera sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w udziałem powyżej 51 proc., a w rankingach centrów handlowych znajduje się w grupie najemców o największych obrotach.
Z przedstawicielami firmy Sephora będzie można spotkać się podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. Tam będą oni przyglądać się nowym obiektom handlowym budowanym w Polsce. Więcej na temat marki Sephora i innych uczestników Forum na stronie http://scf2012.retailnet.pl/uczestnicy/ .