Bonarka City Center

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 270 sklepów, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz multipleks kinowy Cinema City. Inwestor obiektu, spółka TriGranit będzie uczestnikiem Shopping Center Forum & Trade Fair 2012.

Ostatnio do grona nowych najemców centrum dołączył wspólny salon marek Coccodrillo i Bartek oraz sklep obuwniczy Kari. Salon Kari o powierzchni 320 mkw., zlokalizowany na poziomie +1 centrum, zostanie otwarty w połowie września. – Pojawienie się nowej marki w portfolio Bonarka City Center zawsze cieszy. Oferta salonu Kari stanowić będzie dodatkowe urozmaicenie szerokiego wyboru obuwia dostępnego w Bonarce i z pewnością przypadnie do gustu osobom poszukującym ciekawych i modnych wzorów w atrakcyjnych cenach – komentuje Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający Bonarka City Center.

W ofercie Kari znaleźć można obuwie dla kobiet i mężczyzn w przystępnych cenach. Marka pojawiła się w Polsce w styczniu 2012 roku i od tamtej pory dynamicznie rozwija się. Sklep w Bonarka City Center będzie pierwszym w Krakowie i 11 w Polsce. Plany sieci KARI zakładają otwarcie do końca tego roku jeszcze około 20 salonów w całym kraju.

CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, oraz Bartek SA mają już doświadczenie w zakresie wspólnych przedsięwzięć. Firmy od początku bieżącego roku współpracują ze sobą w zakresie dystrybucji, a także zawarły umowę określającą zasady, na jakich będą ze sobą konkurować. Wspólny sklep stanowi zatem kolejny etap kooperacji. Asortyment wspólnego sklepu stanowić będą wyroby obu marek, a więc wysokiej jakości odzież i obuwie dla dzieci w wieku od 0 do 12 lat. Salon zacznie działać od 8 września 2012 r. Właściciele obu marek w planach mają już kolejne tego typu salony.

– Mamy nadzieję, że połączenie dwóch sklepów w jeden okaże się bardzo udaną formą współpracy i ofertę obu marek uczyni atrakcyjniejszą. Nowa formuła salonu została opracowana z myślą o wygodzie klienta, oszczędności czasu oraz pieniędzy – mówi prezes spółki Bartek, Paweł Bartnicki.

– Sklepy Bartek i Coccodrillo cieszą się ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Za obiema markami stoi także wieloletnie doświadczenie i znajomość potrzeb klientów. Mam nadzieję, że zalety te pozwolą nam teraz wspólnie zachęcić młodych rodziców do zrobienia zakupów właśnie u nas – dodaje Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

Obie polskie marki od wielu lat intensywnie rozwijają się na rodzimym rynku i systematycznie wkraczają także do innych krajów. Formuła salonu przyjęta w centrum handlowym Bonarka stanowi jednak rozwiązanie do tej pory niestosowane przez żadną z firm. Zabieg ten oprócz celów handlowych ma także za zadanie wyróżnić Coccodrillo i Bartka spośród innych producentów i wykorzystać wspólny potencjał obu marek.

Na klientów Bonarka City Center czeka parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto, na terenie obiektu znajduje się pierwszy na świecie ośrodek edukacyjno-wychowawczy w centrum handlowym: U Siemachy o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.