Galeria Krakowska, zdaniem najemców najlepsze polskie centrum handlowe

Galeria Krakowska to zdaniem najemców najlepsze centrum handlowe w Polsce. Kolejno w pierwszej piątce najlepszych obiektów handlowych znalazły się także katowickie centrum handlowe Silesia City Center, łódzka Manufaktura, warszawskie CH Arkadia oraz gdańska Galeria Bałtycka.

Ranking najlepszych centrów handlowych powstał na podstawie badania zrealizowanego przez Instytut GFK Polonia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych. Został on zaprezentowany podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012.

Normal
0

21

false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;
mso-fareast-language:EN-US;}

– Kluczem do sukcesu Galerii Krakowskiej jest współpraca z najemcami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby oraz wspólne z najemcami dążenie do pozycjonowania centrum. Dziękujemy za wyróżnienie i obiecujemy, że zrobimy wszystko żeby tę pozycję utrzymać – powiedział Jarosław Szymczak, Dyrektor Regionalny Działu Zarządzania Centrami Handlowymi ECE Projektmanagement Polska.

Trzecią edycję rankingu opracowano na podstawie badania przeprowadzonego między 15 maja a 26 czerwca 2012 roku. Na podstawie ankiety wysłanej do blisko tysiąca przedstawicieli sieci handlowych wyłoniono zwycięzców w kliku kategoriach: komercjalizacja, zarządzanie, działania marketingowe, satysfakcja handlowa.

W kategorii zarządzanie obiektem, gdzie najemcy mieli okazję ocenić poziom cen w stosunku do cen na rynku lokalnym, adekwatność kosztów solnych do jakości świadczonych usług oraz rzetelność i terminowość rozliczenia z najemcami i kontakt z nimi nagrodzono Galerię Krakowską. Otrzymała ona także nagrodę w kategorii: poziom satysfakcji handlowej.

W kategorii komercjalizacja, w której najemcy oceniali m.in. atrakcyjność mixu najemców, poziom wynajęcia powierzchni handlowej oraz poziom atrakcyjności i dopasowania oferty centrum handlowego do rynku lokalnego wygrało Silesia City Center w Katowicach. Także w kategorii działania marketingowe, gdzie oceniano aktywność marketingową na rynku lokalnym oraz dbałość o wizerunek najemców i otwartość na aktywny marketing najemców wyróżniono Silesia City Center.