Colliers, Sean Briggs: dynamicznie rozwija się polski e-commerce

E-commerce

E-commerce

Rynek centrów handlowych w Polsce dynamicznie się rozwija, bowiem jest to to kraj ze sporym potencjałem, ocenia Sean Briggs, dyrektor zarządzający, dział powierzchni handlowych na region Europy Wschodniej, Colliers International.

– Na uwagę zasługuje fakt, iż wkrótce znacznie zwiększy się sprzedaż internetowa. Obecnie sprzedaż online w Polsce jest na umiarkowanym poziomie w porównaniu do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Około 5 proc. transakcji stanowią zakupy przez internet, wkrótce to się zmieni. Szacujemy, że do końca roku ta sprzedaż wzrośnie do około 20 proc. – wyjaśnia Sean Briggs, dyrektor zarządzający , dział powierzchni handlowych na region Europy Wschodniej, Colliers International.

W panelu dyskusyjnym prowadzonym przez Seana Briggsa, dyskutowano także m.in. o kierunkach rozwoju rynku i wyzwaniach stojących przed najemcami powierzchni handlowych w Polsce.

Colliers International to jedna z trzech największych firm doradczych w zakresie nieruchomości na świecie. Posiada 512 biur w 61 krajach. Zatrudnia około 15 tysięcy pracowników. W Polsce działa od 1997 roku.
 

Reklama

Galeria Jurajska