Amrest: planujemy ekspansję w mniejszych miastach

KFC

KFC

O nowych lokalach swej sieci, przedstawiciele firmy Amrest rozmawiali podczas Shopping Center Forum 2012. Katarzyna Rzetecka, Head of Real Estate Department w firmie Amrest podkreśla, że jej firma coraz bardziej interesuje się potencjałem mniejszych polskich miast.

– Rozwój sieci naszych restauracji zaczynamy zawsze od dużych miast. Duże miejscowości zapewniają nam możliwość rozwoju i wyniki finansowe. Uważnie jednak obserwujemy rynek i wraz z nim rozwijamy się i dostosowujemy do panującej sytuacji- mówi Katarzyna Rzetecka

– Na przestrzeni lat ten rynek się zmienia. Kiedyś interesowały nas tylko duże miasta, teraz rozważamy rozwój także w mniejszych. Dowodem tego jest uruchomienie restauracji w takich miastach jak Kalisz, Lublin czy Legnica. Planujemy ekspansję także w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Kiedyś takie lokalizacje nie były brane pod uwagę – podkreśla Katarzyna Rzetecka.

AmRest zarządza obecnie pięcioma markami restauracyjnymi w dziewięciu krajach Europy. Na koniec sierpnia 2012 firma prowadziła 719 restauracji pod szyldami KFC, Burger King, Starbucks, La Tagliatella i Pizza Hut. W planach spółki jest rozwój głównie sieci KFC, Burger King i Starbucks.

Przypomnijmy, sprzedaż Grupy AmRest w pierwszym półroczu 2012 roku wyniosła 1 113 mln zł. Stanowiło to wzrost o prawie 42 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2011. Pierwszą restaurację w Polsce spółka AmRest uruchomiła w 1993 roku we Wrocławiu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016