Douglas: na Shopping Center Forum rozmawialiśmy o nowych perfumeriach w małych miastach

Perfumeria sieci Douglas

Perfumeria sieci Douglas

– Polacy zagłosowali poprzez swoje zachowania zakupowe i wybrali centra handlowe. Jest to więc dla nas najpewniejszy model, aczkolwiek cieszymy się, że mamy kilka perfumerii śródmiejskich, że są klienci, którzy lubią robić zakupy w takim otoczeniu– podkreśla Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Przedstawiciele sieci perfumerii Douglas byli uczestnikami tegorocznej edycji Shopping Center Forum & Trade Fair 2012. Podczas Forum prowadzili m.in. rozmowy z przedstawicielami powstających obecnie centrów handlowych.

-Staramy się kierować potencjałem, jaki niesie dana lokalizacja. Jeśli uznajemy, że jest to ciekawe miejsce, miasto bądź region, to decydujemy się na otworzenie perfumerii. Doświadczenia pokazały nam, że również małe miasta znakomicie przyjmują perfumerie, jesteśmy z nich zadowoleni. Klienci uczą się korzystać z kosmetyków luksusowych, szybko wyłapują trendy i chcą mieć tę swoją ulubioną perfumerię blisko swojego miejsca zamieszkania. Jesteśmy w Polsce we wszystkich dobrych lokalizacjach. Rozważamy wejścia w kolejne– mówi Agnieszka Mosurek-Zava.

Reklama

Galeria Jurajska