Philips: technologie generują wzrost zysków

Rozwiązania proponowane przez firmę Philips Lighting

Rozwiązania proponowane przez firmę Philips Lighting

Firma Philips Lighting oferuje tzw. lustra póżności. Klientka może  sprawdzić w nich jak suknia wieczorowa będzie wyglądała w różnym oświetleniu, w kameralnej restauracji a letnia sukienka na przyjęciu w ogrodzie. 

Zdaniem specjalistów firmy Philips im bardziej klientom spodoba się to, co widzą, tym bardziej prawdopodobnie, że dokonają zakupu. Podczas Shopping Center Forum 2012 Tomasz Książek, CEE Retail & Hospitality Philips Lighting Poland zapewniał, że odpowiednio dobrane oświetlenie wpływa na zwiększenie sprzedaży produktów.

– Firma Triumph zrobiła badania preferencji zakupowych klientów i okazało się, że 70 procent decyzji zakupowych podejmowanych jest w przymierzalni. Poprzez zastosowanie lustra próżności, klientki mogą dobrać sobie oświetlenie do różnych pór dnia. Kobiety lubią oglądać się w różnych sytuacjach. Lustra te wprowadzone w pilotażowym sklepie marki przyczyniły się do zwiększenia przychodów o ponad 40 proc. wzrostu przychodów.

W singapurskim sklepie z bielizną w każdej przymierzalni klientki mogą wybrać różne sceny oświetlenia. Odpowiadają one różnym nastrojom: Chłodna elegancja, Biznes, Sport, Wieczór, Relaks i wypoczynek, Intymne chwile, Strój nieformalny czy Zmienny nastrój. Nowa instalacja udoskonaliła proces zakupowy, a rozwiązanie to postrzegane jest jako luksusowe.  
 

Reklama

Galeria Jurajska