Galeria Nowy Świat

Paneliści podczas debaty na Shopping Center Forum 2012 rozmawiali między innymi na temat tego jakie czynniki ich zdaniem są decydujące przy podjęciu decyzji na temat modernizacji centrum handlowego. 

Oktawiusz Wolnicki, dyrektor ds. komercjalizacji galerii Nowy Świat w Rzeszowie podkreślał, że z rozpoczęciem modernizacji nie wolno czekać, aż obiekt się zestarzeje. Najtrudniej bowiem odzyskać utraconych klientów.

– Do tego nie można dopuścić. Przykład Galerii Nowy Świat z Rzeszowa, czyli nowej galerii mającej dopiero trzy lata pokazuje, że modernizacja nie zawsze następuje przez starzenie się obiektu, ale przez obserwacje i zaspokajanie potrzeb klientów i najemców. Przemiany mają służyć temu, żeby klienci chcieli przychodzić, żeby czuli się dobrze. Centrum handlowe musi odpowiadać potrzebom klientów. Konieczne są więc zmiany w tenant mixie czy marketingu. To wszystko powoduje, że obiekt na tak trudnym rynku, jak Rzeszów musi się zmieniać. Galeria Nowy Świat to obiekt kompaktowy, który znalazł już swoją strategię na rynku – zapewniał Oktawiusz Wolnicki.

– W naszej galerii klient może zrobić szybkie zakupy, ale także spędzić cały dzień z rodziną. Ta rodzinna atmosfera w centrum też została swego rodzaju wymuszona na potrzeby klientów. Trzeba po prostu słuchać klientów i najemców oraz wyprzedzać ich oczekiwania poprzez obserwację rynku.