Shopping Center Forum

Podczas Shopping Center Forum 2012 paneliści dyskutowali  na temat strategii pozwalających utrzymać pozycję rynkową centrum handlowego. Także w sytuacji, gdy musi ono zmierzyć się z nowszymi obiektami.

– Pasaż Łódzki ma bardzo silną konkurencję ze strony Manufaktury i Ikea Port Łódź. Zależało nam więc na tym, żeby mieć najemców jedynych w Łodzi. Udało nam się pozyskać markę TK Maxx, która do dziś ma tylko jeden sklep w Łodzi. Podobnie jak Decathlon. To powoduje, że nasz obiekt wciąż ma wzrost obrotów i klienci bardzo chętnie go odwiedzają, nawet przyjeżdżając z odległych części miasta – mówił podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 Peter Zimny, Head of Poland Pradera.

Właścicielem Pasażu Łódzkiego jest Pradera Central Łódź Gallery sp. z o.o., należąca do funduszu PCEF zarządzanego przez Pradera Europe. W Polsce Pradera Europe reprezentowana jest przez spółkę Pradera Management Poland sp. z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys. W Pasażu Łódzkim znajdują się między innymi salony: Adidas, Apart, CCC, H&M, Puma, Rossmann, Reserved, Sephora, Sphinx czy RTV Euro AGD. Operatorem spożywczym jest Real.