Solar: modernizacja sklepu w centrum outletowym

Salon Solar

Salon Solar

Firma Solar Company, która produkuje i sprzedaje odzież dla kobiet zmodernizowała salon w centrum outletowym Fashion House Piaseczno. Nowy salon zwiększył swoją powierzchnię z 100 metrów kwadratowych do 205 mkw. Obecnie w ramach sieci sprzedaży funkcjonuje 236 sklepów, w tym na terenie Polski 74 salony własne, 8 outletowych, 116 partnerskich i 8 franczyzowych. Natomiast zagranicą działa 38 punktów m.in. 32 partnerskie i 7 franczyzowych.

Uczestnikiem wrześniowego Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 był Tomasz Sudoł dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA, który brał udział w panelu dyskusyjnym prezentującym wyniki ankiety Polskiego Stowarzyszenia Najemców Powierzchni Handlowych. W firmie Solar jest odpowiedzialny za sieć sklepów własnych, franczyzowych oraz partnerskich zarówno w Polsce jak i poza jej granicami. Zdaniem Tomasz Sudoła – uczestnictwo w takich wydarzeniach jak Shopping Center Forum 2012 jest jednym z narzędzi monitoringu rynku powierzchni handlowych.

Solar Company SA działa od 1989 roku. Firma jest właścicielem odzieżowej marki Solar skierowanej do kobiet. Grupa rozwija sieć sprzedaży zarówno w Polsce jak i za granicą. Średnia powierzchnia salonu Solar to ok. 129 mkw. Marka posiada także swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016