Arkadiusz Lewenko, Trilux: nowe kontakty biznesowe dzięki Shopping Center Forum

Arkadiusz Lewenko, Trilux Polska

Arkadiusz Lewenko, Trilux Polska

– Nasze aktywne uczestnictwo w Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 przyniosło zamierzone korzyści. Udało się nawiązać nowe kontakty, a także co dla nas niezmiernie ważne, dotychczasowi klienci mieli okazję utwierdzić się w przekonaniu, że współpraca z naszym zespołem jest słuszną decyzją – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Arkadiusz Lewenko, dyrektor zarządzający Trilux Polska sp. z o.o.

Trilux był jedną z trzech firm z branży oświetleniowej na Forum. Przedstawiciele spółki podkreślili, że zauważyli wzrost świadomości klientów, którzy dostrzegli, że światło szyte na miarę potrafi nie tylko stworzyć klimat w przestrzeni handlowej, ale i wpłynąć na wzrost sprzedaży.

– Najwięcej pytań padało o poziom rozwoju technologii LED i czy jest ona przysłowiowym lekiem na całe zło. W czasie targów dzieliliśmy się naszym doświadczeniem doradzając w projektach przedstawianych przez uczestników Forum i rozpatrując indywidualnie każdy przypadek – podsumowuje Lewenko.

Trilux jest jedną z firm współtworzących transformację technologiczną w branży oświetleniowej. W 2010 roku Trilux był współzałożycielem międzynarodowej organizacji Zhaga, której celem jest m.in. standaryzacja wyrobów w technologii LED. Firma aktywnie działa w ważnych dzisiaj kierunkach: oszczędność energii i zrównoważony rozwój. Choć oprawy oświetleniowe LED nadal są intensywnie wdrażane do produkcji, konstruktorzy Trilux przygotowują się do kolejnego kroku milowego, jakim jest technologia OLED (ang. Organic Light Emitting Diode).
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska