Sephora: rozwój sieci w dużych i średnich miastach

Sephora

Sephora

Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych kilku lat powstanie kilkanaście nowych salonów sieci Sephora. Sephora rozwój swojej sieci perfumerii finansuje ze środków własnych, a także korzysta z finansowania zewnętrznego tj. kredytów bankowych.

– W tym roku planujemy otworzyć pięć nowych perfumerii Sephora. Za sobą mamy już dwa otwarcia naszych salonów w Galerii Korona w Kielcach i w centrum handlowym Forum w Gliwicach. Perfumeria w Gliwicach jest naszą dziewięćdziesiątą lokalizacją w Polsce, więc mamy powód do świętowania. Kolejne perfumerie planujemy otworzyć w Białymstoku, Gorzowie Wielkopolskim oraz w nowo wybudowanym centrum handlowym w Łomiankach koło Warszawy. Plany na najbliższe trzy lata zakładają stworzenie kilkunastu nowych salonów. Dokładna ich liczba zależeć będzie od sytuacji na rynku nieruchomości komercyjnych oraz od dostępności ciekawych projektów w interesujących nas lokalizacjach – powiedział redakcji Retailnet.pl Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska.

Sephora posiada około 51 proc. udział w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne, za okres I-VI 2012 r.). Firma chce otwierać salony głównie w dużych i średnich miastach, w największych centrach handlowych, zarówno tych istniejących, jak i planowanych. Lokale Sephora mają od 200 do 350 mkw. powierzchni. Najczęściej perfumerie sieci znajdują się w centrach handlowych na parterze, w centralnym punkcie obiektu. Firma ma też kilka perfumerii ulokowanych przy głównych ulicach w największych miastach w Polsce, np. w Warszawie czy w Krakowie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016