Wizualizacja Galerii Solnej

Na Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 dużym zainteresowaniem najemców cieszył się panel Project Flash. Był to cykl 8 minutowych pokazów multimedialnych podczas których inwestorzy prezentowali atuty swoich obiektów handlowych.

Przez dwa dni przedstawiono blisko 40 istniejących i realizowanych w Polsce obiektów handlowych. Najemców, którzy po każdym z pokazów mogli zadawać pytania dotyczące centrów handlowych interesowały kwestie związane z konkurencją, pozyskanymi już markami oraz zaletami inwestycji.

Grzegorz Pękalski, prezes Libra Project podczas prezentacji budowanej w Inowrocławiu Galerii Solnej, powiedział, że będzie to alternatywa dla mieszkańców miasta, którzy obecnie muszą jeździć do Torunia i Bydgoszczy żeby zrobić zakupy w obiekcie handlowym. A jest to często kilkugodzinna wyprawa. Dodał, że Galeria Solna będzie jedynym obiektem handlowych w Inowrocławiu przez najbliższe 5, a może i 10 lat.

Elżbieta Wontor, dyrektor sprzedaży w Immochan, zapewniała o dobrej lokalizacji krakowskiej Galerii Bronowice, która swoim zasięgiem oddziaływania obejmie blisko 1,2 mln osób. A to za sprawą sąsiedztwa ze sklepem Ikea, Makro i Castorama.

Uczestnicy Project Flash z zaciekawieniem przyglądali się projektom handlowym w Lublinie, gdzie powstają m.in. Centra Handlowe Atrium Felicity i Projekt Lublin realizowany przez Inter Ikea Polska.

Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management, powiedziała, że atutem CH Atrium Felicity jest to, że projekt jest już realizowany i zostanie otwarty najszybciej ze wszystkich planowanych w Lublinie.