Sklep Intermarché

Intermarché otworzyło 20 września 2012 swój supermarket spożywczy w Centrum Handlowym Ferio w Koninie przejmując sklep o powierzchni 2,4 tys. mkw., który wcześniej zajmowało Bomi. Prace wykończeniowe w nowym sklepie Intermarché zajęły 2 miesiące, a ich efektem jest najnowocześniejszy obiekt handlowy tej sieci w Polsce.

– Kiedy w 2010 roku nabyliśmy Centrum Handlowe Ferio w Koninie, jednocześnie przygotowaliśmy plan wzmocnienia jego wizerunku poprzez zaprezentowanie nowych marek poszukiwanych przez naszych klientów. Głównym elementem tego planu było znalezienie supermarketu spożywczego odpowiadającego potrzebom klientów odwiedzających Ferio. Intermarché jak najbardziej spełnia te oczekiwania znacznie podnosząc jakość zakupów w naszym centrum handlowym. Bardzo się cieszymy, że sklep ten dołączył do grona naszych najemców – powiedział Simon Clarke, dyrektor ds. Europy Środkowej, Rockspring Property Investment Managers, zarządzający funduszem będącym właścicielem Ferio Konin.

– Dwa lata temu Grupa Muszkieterów obrała nową strategię handlową, w ramach, której zdecydowała się uruchamiać sklepy Intermarché w galeriach handlowych. Otwarcie supermarketu Intermarché w Centrum Handlowym Ferio w Koninie jest efektem realizacji tej strategii. Otwarcie sklepu w tej lokalizacji jest również dowodem na to, że Grupa Muszkieterów jest w pełni zdolna do dokonywania przejęć placówek należących do innych operatorów handlowych – powiedział Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

CH Ferio, Konin zostało otwarte w 2008 r. W skład galerii handlowej wchodzi 60 sklepów między innymi takich marek jak: Intermarché, H&M, Reserved, New Yorker, Douglas, Empik, Mohito, Cropp, i House. Dodatkowo na terenie centrum handlowego znajdują się: wolnostojący market budowlany Castorama, Media Markt, Jysk oraz restauracja McDonald’s. Na klientów czeka również parking na 1000 miejsc.

Intermarché to sieć 173 supermarketów spożywczych zlokalizowanych zarówno w małych oraz średnich miejscowościach, jak i dużych aglomeracjach. Supermarkety Intermarché na powierzchni od 400 do 2,8 tys. mkw. oferują klientom do 2400 artykułów.

Obecnie sieć Intermarché posiada dwa formaty sklepów: Contact oraz Super. Formaty różnią się wielkością, asortymentem, aranżacją wnętrz i kolorystyką.

Intermarché Contact – supermarkety o powierzchni do 750 mkw., które wyróżniają się asortymentem pierwszej potrzeby, jak i ofertą produktów z najważniejszych kategorii.

Intermarché Super – supermarkety o powierzchni powyżej 750 mkw.oferują ponad 15 tys. produktów, w tym rozbudowane działy ze świeżym mięsem, owocami, wyrobami garmażeryjnymi, rybami, winami i pieczywem.