Redan SA: wzrost sprzedaży w 2012 roku

Salon Top Secret & Friends

Salon Top Secret & Friends

Zarząd spółki Redan SA poinformował, iż szacunkowa wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2012 roku sięgnęła 38 mln zł i była o 19 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w sierpniu 2012 r. wyniosła 38 proc. i była zbliżona do marży zrealizowanej w sierpniu 2011 roku.

W ujęciu narastającym, za 8 miesięcy 2012 r., sprzedaż Grupy Redan wyniosła ponad 265 mln zł i była o 14 proc. wyższa w ujęciu r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 43 proc., czyli o 1 punkt  niższa w porównaniu do roku wcześniejszego.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży w sierpniu 2012  wyniósł prawie 19 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc.  Natomiast poziom sprzedaży po 8 miesiącach osiągnął ponad 137 mln zł i wzrósł o 16 proc.  Szacunkowa marża handlowa w pierwszych 8 miesiącach wyniosła 39 proc. i była wyższa o 1 punkt od ubiegłorocznej.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 276 sklepów własnych o łącznej powierzchni blisko 61 tys. mkw., co oznacza 20 proc. przyrost powierzchni handlowej. – W sieci TextilMarket zawsze dni poprzedzające rozpoczęcie szkoły są bardzo dobre sprzedażowo. W tym roku z kalendarza wyniknęło przesunięcie rozpoczęcia roku szkolnego na 3 września. Spowodowało to, że wysokie obroty przeniosły się z końca sierpnia na pierwsze dni września – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Wartość sprzedaży na rynku modowym Redan w sierpniu wzrosła o 25 proc. porównujac z sierpniem 2011  i wyniosła ponad 19 mln zł. Po 8 miesięcach sprzedaż przekroczyła 128 mln zł, co oznacza 12 proc. wzrost. Szacunkowa wielkość marży handlowej w pierwszych 8 miesiącach wyniosła 48%, co oznacza poziom niższy od roku poprzedniego o ponad 3 punkty.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia funkcjonowały 222 sklepy własne i franczyzowe o łącznej powierzchni 35,3 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 19 proc. – czytamy w komunikacie spółki.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska