Sławomir Godyń, Korczowa Dolina: SCF&TF 2012 stworzyło podstawy do rozmów z najemcami

Sławomir Godyń,  Korczowa Dolina

Sławomir Godyń, Korczowa Dolina

 – Przeprowadziliśmy kilkanaście rozmów z przedstawicielami takich branż jak: spożywcza, drogeryjna, wyposażenie wnętrz, budowlana, RTV/AGD oraz firmami z branży odzieżowej- podsumował udział Korczowej Doliny w Shopping Center Forum Sławomir Godyń z zarządu spółki.

-Tegoroczna edycja Forum była bardzo owocna. Rozpoczęte rozmowy będziemy kontynuować w kolejnych tygodniach wraz z Axi Immo, firmą komercjalizującą Korczową Dolinę.

Przedstawiciele Korczowej Doliny pozytywnie oceniają też możliwość prezentacji w ramach Project Flash.

– Umożliwiło nam to zaprezentowanie projektu, a także przybliżenie uczestnikom konferencji jak obecnie kształtują się obroty handlowe z Ukrainą, które systematycznie rosną, ilu obywateli ze wschodu odwiedza nasz kraj oraz co najchętniej kupują obywatele Ukrainy. Przybliżenie tych danych było doskonałą podstawą do rozmów z potencjalnymi najemcami z branż z branży RTV/AGD, wyposażenia wnętrz i motoryzacyjnej – dodaje Godyń.

Wśród debat przedstawiciele Korczowej Doliny wyróżnili wyniki badań zachowań konsumenta – neuromarketing.

– Ten panel był szczególnie dla nas interesujący przez wzgląd na bardzo pogłębioną wiedzę o zachowaniach człowieka, w procesie optymalizacji bodźców marketingowych. Przedstawione badania konsumentów dotyczące produktów lub reklam, wiążą się z koniecznością uwzględniania przy planowaniu kampanii marketingowych. Będziemy starali się prowadzić kolejne działania aby zwiększać świadomość konsumentów i pogłębiać znajomość marki Korczowej Doliny – mówi Sławomir Godyń.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016