MIG: rusza multikampania Sizeer Premium

Salon Sizeer

Salon Sizeer

–  W trakcie naszych kampanii multibrandowych oczekujemy wzrostu odwiedzalności salonów na poziomie 15-20 proc. – szacuje Katarzyna Zima-Bodziony, Marketing Manager marki Sizeer w Marketing Investment Group.

-Celem każdej kampanii multibrandowej jest przede wszystkim zbudowanie świadomości marki Sizeer jako brandu, który szuka pomysłów na spędzanie czasu wolnego. Oczywiście, w trakcie tych kampanii chcemy również zaprezentować naszym klientom atrakcyjną i szeroką ofertę produktową- podkreśla Katarzyna Zima-Bodziony.

Kampanie na witrynach w Sizeer zmieniają się co miesiąc. – Sizeer to koncept multibrandowy, dlatego dajemy naszym partnerom możliwość realizowania kampanii m.in. na witrynach naszych salonów. Przykładem jest akcja Reebok Classic realizowana na witrynach Sizeer we wrześniu 2012 roku. Dwa razy w roku (wiosna, jesień) organizujemy kampanie multibrandowe, które mają pokazać najważniejsze marki, dostępne w Sizeer oraz wypromować koncept Sizeer, jako miejsce gdzie klient ma dostęp do najróżniejszych produktów najlepszych marek. Kampanie multibrandowe wyróżniają nas na tle konkurencji, dają możliwość promowania brandów wspólnie w obrębie jednej akcji komunikacyjno-marketingowej, są niezwykle interesujące dla klientów, przez co ściągają ich do centrów handlowych – wyjaśnia Katarzyna Zima-Bodziony.

Jesienną muzykalność Sizeer będzie widać także na witrynach oraz w obszarze instore. Produkty kampanijne z kategorii outdoor miejski będą prezentowane w otoczeniu płyt winylowych, słuchawek, stołów DJ-skich, adapterów. Wyjściowymi grafikami są zdjęcia wykonane podczas sesji zdjęciowej do najnowszego, równie muzycznego numeru SI Magazynu Czasu Wolnego. W październiku trafi on do salonów Sizeer oraz do saloników prasowych. Kampania Sizeer Music On Tour będzie obecna w 63 salonach stacjonarnych Sizeer oraz w sieci na www.e-sizeer.com.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016