Rafał Sonik, Gemini Holdings: Siemacha pozwala pozytywnie kojarzyć centrum handlowe

Wręczenie nagrody dla Gemini Holdings

Wręczenie nagrody dla Gemini Holdings

Podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 jeden z paneli poświęcono roli centrum handlowego w kształtowaniu społecznej przestrzeni miasta. Rafał Sonik przekonywał, że projekt Siemacha jest zdecydowanie bardziej skuteczny niż jakakolwiek forma reklamy.

– Wiele firm, koncernów światowych wydaje gigantyczne pieniądze na to, żeby ich produkt dobrze się kojarzył odbiorcom. Aspekt biznesowy Siemachy jest moim zdaniem genialny, tylko nie jest on spektakularny. Jeśli dziecko chodzi do miejsca, z którym wiążą się tylko dobre wrażenia, a miejsce to jest w galerii albo przy galerii, to zarówno ono, jak i jego otoczenie nie może mieć złych skojarzeń z tym centrum handlowym. Dobre postrzeganie galerii przez otoczenie w tym przypadku rodzi się niepostrzeżenie. Nie jest to wynik nachalnej promocji – mówi Rafał Sonik, prezes zarządu Gemini Holdings.

– Dzieci i ich otoczenie dobrze postrzegają miejsce, które dobrze im się kojarzy, tym bardziej, że mogą się w nich rozwijać i budować swoje talenty. Sam premier kraju mówił, że nie wierzył, że można zbudować tak nowoczesne podwórko jak Siemacha. Jedynym błędem było umieszczenie Siemachy w osobnym budynku. Galerię i Siemachę trzeba zintegrować. Przenoszenie dobrego wrażenia będzie jeszcze większe.   

Gemini Holdings, za projekt Siemacha zostało uhonorowane  podczas Shopping Center Forum 2012  nagrodą Social Responsibility Award. Redakcje Shopping Center Poland oraz Retailnet.pl, przyznały ją za działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016