Rank Progress: dobre wyniki Galerii Świdnickiej

Wizualizacja Galerii Świdnickiej

Wizualizacja Galerii Świdnickiej

Otwarta pół roku temu Galeria Świdnicka notuje nie tylko bardzo wysoką odwiedzalność, ale i wysokie obroty- informuje w komunikacie inwestor spółka Rank Progress. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Galerię Świdnicką odwiedziły prawie dwa miliony klientów.

– Biorąc pod uwagę wielkość Świdnicy, liczącej 60 tysięcy mieszkańców oraz 15 tys. mkw. powierzchni najmu, jest potwierdzeniem trafności tej inwestycji – podkreśla Piotr Kowalski, dyrektor ds. komercjalizacji Rank Progress.

W ostatnim czasie ofertę handlową centrum wzbogaciły marki tj: Home&You, sala zabaw dla dzieci Jupi Park oraz Top Secret. Już niebawem oferta galerii zostanie poszerzona o międzynarodową perfumerię sieciową.

Galeria Świdnicka została otwarta w marcu 2012 roku. Obiekt znajduje się w ścisłym centrum Świdnicy, na miejscu nieistniejących już Zakładów Elektrotechniki Motoryzacyjnej. Centrum ma bogatą ofertę zakupową – między innymi supermarket Intermarche czy salony: Reserved, Cropp, House, Mohito, Monnari, Orsay, Rossman, Empik, fitness Condizione, multipleks kinowy Cinema3D oraz sieciowe restauracje Broaster Chicken, Efez, Choice, Siciliano, 123 Supersmaki.

Rank Progress to firma inwestycyjno-deweloperska, działająca w branży nieruchomości od 1997 roku. Spółka jest notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Rank Progress specjalizuje się w przygotowaniu i realizacji projektów obejmujących pozyskiwanie atrakcyjnie zlokalizowanych gruntów, a następnie w ich zabudowie obiektami handlowymi z przeznaczeniem na wynajem lub sprzedaż. Głównym celem Rank Progress są średniej wielkości miasta, mniej nasycone obiektami handlowymi niż duże ośrodki miejskie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016