OpenMedia: na SCF&TF 2012 rozmawialiśmy o rozwoju sieci Avans

Stoisko sieci Avans

Stoisko sieci Avans

Sieci elektromarketów Avans, która w najbliższym czasie planuje intensywną ekspansję na terenie całego kraju, nie mogło zabraknąć w gronie wystawców tegorocznego Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 – podkreślają przedstawiciele marki.

– Jest to największe spotkanie przedstawicieli branży nieruchomości handlowych, o randze którego świadczy stale rosnąca liczba zarówno wystawców, jak i uczestników. Jako nowi właściciele sieci Avans potraktowaliśmy SCF&TF 2012 jako możliwość pokazania znanej już marki w nowej odsłonie – mówi Sławomir Tomala, wiceprezes zarządu OpenMedia.

– W trakcie licznych rozmów z deweloperami prezentowaliśmy przede wszystkim nasze dalsze plany dotyczące sieci. Są to głównie plany intensywnej ekspansji w miastach, w których dotychczas sklepy Avans nie były obecne oraz plany rozbudowywania nowoczesnego kanału sprzedaży internetowej – podkreśla Tomala.

Podczas Forum goście odwiedzający stoisko Avans, mieli okazję zobaczyć namiastkę tych zmian np. w postaci Info – Box’u, za pomocą którego możliwe było odwiedzenie, udoskonalonego o nowe funkcjonalności, sklepu internetowego Avans.pl. Cała ekspozycja przygotowana została w konwencji uwzględniającej nacisk na nowe technologie, co nawiązywało do planu wprowadzania nowoczesnych, zgodnych z najnowszymi trendami form ekspozycji i bieżącego uzupełniania asortymentu o pojawiające się na rynku nowinki technologiczne. To, jak podkreśla zarząd sieci, wskazanie kierunku, w którym firma chce rozwijać markę Avan.

– Forum to doskonała platforma komunikacji pomiędzy deweloperami, a najemcami powierzchni handlowych, z czego w pełni skorzystaliśmy. Dwa dni tego wydarzenia wypełnione były prelekcjami, dyskusjami panelowymi, i co dla nas istotne, wieloma rozmowami biznesowymi o mniej lub bardziej oficjalnym charakterze. Udało się nam odbyć wiele wartościowych spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi, i wierzę, że z wieloma z nich uda się nam w najbliższej przyszłości nawiązać współpracę. Kilka umów jest już w trakcie przygotowania, a w ciągu najbliższych dni będziemy je podpisywać, a następnie skutecznie realizować – podsumowuje Tomala.

Przypomnijmy, ostateczne nabycie sklepów Avans warunkowane jest uzyskaniem zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wniosek do UOKiK o zgodę na przejęcie ponad 100 elektromarketów został złożony przez spółkę OpenMedia w dniu 17 lipca 2012 roku.

 

Reklama

Galeria Jurajska