Segafredo Zanetti: plany rozwoju na polskim rynku

Kawiarnia Segafredo Zanetti

Kawiarnia Segafredo Zanetti

– Zamierzamy otwierać nasze kawiarnie w dużych miastach, w miejscach takich jak galerie handlowe, dworce czy lotniska – mówi Mirosław Kalinowski, dyrektor handlowy Segafredo Zanetti Poland. Firma zamierza rozwinąć w Polsce sieć kawiarni franczyzowych.

Segafredo Zanetti to jeden z czołowych producentów kawy na świecie. Lokale firmy najczęściej mają powierzchnię od 80 do 120 mkw., ale firma zapewnia, że wyposażenie można dostosować także do mniejszej lub większej przestrzeni. Projekt wykonywany jest przez architektów współpracujących ze spółką, dzięki czemu zagwarantowana jest niezmienność wystroju. Specjalna, czarna porcelana oraz materiały marketingowe przygotowane dla konceptu franczyzowego Segafredo Zanetti Espresso sprawiają, że marka jest rozpoznawalna na całym świecie. 

Grupa sprzedaje rocznie 7 bilionów filiżanek kawy w 61 krajach. Od 10 lat działa na rynku polskim, dostarczając gastronomom nie tylko kawę, ale także sprzęt do jej przygotowania oraz takie dodatki jak herbata czy czekolada. W naszym kraju kawiarnia pod szyldem Segafredo Zanetti Espresso powstała już Gdańsku. Za ekspansję rozwój marki na naszym rynku odpowiada Segafredo Zanetti Poland sp. z o.o. 
 

Reklama

Galeria Jurajska