H&M: plany rozwoju sieci salonów COS

Warszawski salon sieci COS

Warszawski salon sieci COS

Jesienią 2012 roku nastąpi otwarcie drugiego w Polsce salonu marki COS. Nowy sklep będzie usytuowany w Centrum Handlowym Stary Browar w Poznaniu. Butik zajmie powierzchnię 268 mkw. i będzie zawierał pełną ofertę odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej.

– Od momentu inauguracji marki na rynku w Polsce, jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy dalej się rozwijać w kraju znanym ze swojej tradycji i kultury na całym świecie. Mamy nadzieję, że nasza kolekcja, wnętrze nowo otwartego sklepu oraz filozofia COS zostanie pozytywnie odebrana przez przyszłych klientów w Poznaniu – mówi Marie Honda, dyrektor kreatywna COS.

W sklepie dostępna będzie kompletna kolekcja jesienno-zimowa na 2012 rok. Projekty COS opierają się na prostych i futurystycznych kształtach oraz wielowarstwowych stylizacjach. Marka COS powstała w marcu 2007 r. wraz z otwarciem pierwszego sklepu przy londyńskiej Regent Street. COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie. We wnętrzu poznańskiego sklepu zostaną zastosowane naturalne elementy wyposażenia zestawione ze stylowymi oraz modernistycznymi.

Obecnie COS dysponuje siecią 54 sklepów w 14 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Dania, Francja, Hiszpania, Belgia, Irlandia, Szwecja, Włochy Finlandia, Polska, Hong Kong, Austria), którą uzupełnia sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową do 18 krajów w Europie.
 

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016