Agnieszka Podbielska, NAP Invest: SCF&TF to okazja do poznania innych firm z branży

Shopping Center Forum & Trade Fair 2012

Shopping Center Forum & Trade Fair 2012

– Niewątpliwym plusem Shopping Center Forum jest to, że skupia w jednym miejscu i czasie przedstawicieli wielu firm, których siedziby czy polskie przedstawicielstwa są poza Warszawą i z którymi spotkania na bieżąco mogą być – z uwagi na różne lokalizacje – utrudnione– podkreśla Agnieszka Podbielska z NAP Invest.

– Kolejny aspekt- mówi- to obecność specjalistycznych firm z branży budowlano – serwisowej, np. firma specjalizująca się w realizacji zielonych dachów. Okazuje się, że w takim przypadku Forum jest lepszą, bo zapewniającą bezpośredni kontakt, wyszukiwarką niż Internet.

Podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 NAP Invest zaprezentowała kilka swoich obiektów handlowych, które powstały bądź są w planach. Jak podkreślali przedstawiciele spółki udział w Forum miał dla firmy nie tylko znaczenie wizerunkowe, ale też biznesowe. Przedstawiciele NAP Invest odbyli spotkania z potencjalnymi najemcami reprezentującymi ponad 20 marek handlowych.

Grupa NAP Invest niedawno rozpoczęła komercjalizację Centrów Zakupów, obiektów , które są połączeniem parku handlowego lub centrum handlowego z koncepcją convenience centres. Głównym zadaniem tego typu formatów jest dostarczanie klientom usług i produktów codziennego użytku w bezpośredniej bliskości ich domu. W skład takich centrów wchodzą operatorzy: spożywczy, wyposażenia domu, drogeria, apteka, a także obuwie i odzież ze średniej półki.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016