Sephora: Shopping Center Forum rozwija relacje z uczestnikami rynku

Shopping Center Forum 2012

Shopping Center Forum 2012

– Udział w Shopping Center Forum był dla nas okazją do spotkań i kontaktów z najważniejszymi uczestnikami rynku komercyjnego w Polsce- mówi Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji, Sephora Polska.

– Podczas tegorocznej edycji Forum mieliśmy przyjemność spotkać się z naszymi partnerami, z którym współpracujemy od lat, a także z przedstawicielami powstających obecnie centrów handlowych. Takie kontakty są dla nas bardzo cenne, musimy bowiem być świetnie zorientowani w sytuacji na rynku –  – Cieszy nas, że w dalszym ciągu na rynku pojawiają się interesujące projekty, które możemy brać pod uwagę, kiedy rozważamy nowe inwestycje. W kolejnych latach Sephora zamierza kontynuować dynamiczny rozwój sieci, otwierając nowe perfumerie w miastach, w których do tej pory nie była obecna. Chcemy też umacniać swoją pozycję i powiększać sieć sklepów
w miastach, w których mamy już swoich wiernych klientów.

Sephora podczas Shopping Center Forum & Trade Fair 2012 odnotował bardzo duże zainteresowanie ze strony właścicieli powstających galerii handlowych na terenie całego kraju. Firma jednak decyduje się na otwarcia tylko w projektach wyróżniających się na tle konkurencji.

– Sephora jest bardzo atrakcyjnym najemcą dla każdego centrum handlowego, stąd też odnotowujemy bardzo duże zainteresowanie ze strony developerów wprowadzeniem tej marki, tak do nowo powstających projektów, jak również do obiektów rekomercjalizowanych. Perfumerie Sephora postrzegane są bowiem jako atrakcyjne i pożądane uzupełnienie dotychczasowej oferty centrów. Przykładem tego może być otwarta niedawno dziewięćdziesiąta perfumeria naszej sieci, która powstała w istniejącym CH Forum w Gliwicach. Kierownictwo centrum handlowego uznało pojawienie się tam naszej marki, renomowanej i generującej ruch, za silne wsparcie segmentu Zdrowie i Uroda, który pragnęło wzmocnić – dodaje Kamila Jaroszyńska. – Rozwijając sieć wybieramy projekty o największym potencjale, wyróżniające się lokalizacją, dobrze skomercjalizowane i najbardziej atrakcyjne dla klientów. Udział w Shopping Center Forum stanowi więc dla nas dogodną okazję, by zapoznać się z ofertą centrów handlowych i pogłębić wiedzę na temat tych projektów. Jest także świetną sposobnością, aby rozwijać relacje z uczestnikami rynku. Przykładem centrów handlowych, w których Sephora otworzy swoje nowe perfumerie w 2013 roku, i które aktywnie uczestniczyły w tegorocznych targach Shopping Center Forum, są inwestycje Poznań City Center, Galeria Katowicka czy też Wzgórze Gdynia.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016