Salon Kakadu

Spółka Kakadu, która prowadzi sieć sklepów zoologicznych zlokalizowanych w centrach handlowych prowadzi dystrybucję także za pomocą dwóch sklepów internetowych. Kilka miesięcy temu zarząd spółki podjął decyzję o przejściu na nową platformę i uruchomił sklep internetowy w nowej odsłonie, z nowymi funkcjami i w nowej szacie graficznej.

– Sprzedaż online generuje obecnie około jedną piątą przychodów całej spółki. Podkreślam jednak, że jesteśmy na etapie generowania ruchu na tej stronie i po restarcie czeka nas repozycjonowanie witryny. Mamy też specjalny pomysł na sprzedaż przez internet. Trzeba pamiętać, że sklepy internetowe konkurują między sobą i walczą przede wszystkim cenami oferowanych produktów. My nie chcemy tego robić. Zamierzamy nie tyle sprzedać towar za każdą cenę, ile sprawić, by sklep online był przedłużeniem sprzedaży w tradycyjnych salonach. Chcemy dać klientom możliwość zamówienia czegoś przez internet i odbioru towaru na miejscu, w sklepie stacjonarnym. Ponadto zaoferujemy także ekskluzywne produkty niedostępne obecnie w sklepach stacjonarnych, a mówię tu o markach własnych Kakadu podkreśla w rozmowie z Retailnet.pl Wojciech Filipczyk, prezes zarządu Kakadu sp. z o.o.

Kakadu obecnie posiada 36 salonów zoologicznych zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Największą liczbę sklepów Kakadu ma w Warszawie ( 16 placówek). Głównym celem krótko i średnioterminowej ekspansji spółki są duże miasta w których jeszcze nie ma salonów Kakadu. Są to m.in. takie miasta jak Gdańsk, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Gorzów Wielkopolski.