H&M: powstanie nowa sieć sklepów & Other Stories

Witryna H&M

Witryna H&M

Firma H&M potwierdziła, że wiosną 2013 roku na rynku zadebiutuje nowy brand odzieżowy o nazwie & Other Stories. Marka ma być dostępna w Europie i będzie oferowała odzież dla kobiet. Asortyment, w  przedziale cenowym i jakościowym ma się znaleźć między ofertą sklepów H&M i COS.

W sklepach & Other Stories mają być też spzredawane dodatki, takie jak torby, buty, biżuteria, a także bielizna. Ubrania marki mają być wykonane z lepszych materiałów niż te znane z salonów H&M.

& Other Stories może zapewnić grupie jeszcze wyższą pozycję w segmencie fast fashion i umożliwić większą konkurencję z siecią Zara należącą do grupy Inditex.

Z komunikatu grupy H&M wiadomo też, że nad projektami dla & Other Stories pracują projektanci z Paryża i Sztokholmu. W informacji nie są jednak wymienione żadne konkretne nazwiska kreatorów mody. Sprzedaż produktów & Other Stories za pośrednictwem sklepu on-line także rozpocznie się w wybranych krajach Europy wiosną 2013 roku. 

H&M ogłosił wyniki za III kwartał 2012 roku. Całkowita sprzedaż grupy H&M w walutach miejscowych, z wliczeniem podatku VAT wzrosła o 10 procent. Na sprzedaż i zyski w trzecim kwartale negatywnie wpłynęły niekorzystne wahania kursów walut. H&M zanotował w III kwartale 3,6 mld koron zysku, co oznacza niewielki wzrost w stosunku do roku 2011.

Firma H&M ma obecnie ponad 2,6 tys. sklepów na 46 rynkach i planuje kolejne otwarcia. Obecnie do grupy H&M należą sklepy sieci: H&M, COS, Weekday, Cheap Monday i Monki.
 

Reklama

Galeria Jurajska