MGS Retail Service: rozwój sieci Marilyn

Marilyn

Marilyn

Marilyn, polski producent wyrobów pończoszniczych uruchomił pierwszy w Polsce sklep outletowy w Fashion House Piaseczno. Spółka MGS Retail Service odpowiedzialna za rozwój sieci Marilyn poinformowała o planach rozwoju salonów sprzedaży.

– Poszukujemy sklepów do 100 mkw. w najlepszych centrach w dużych miasta na Śląsku, Mazowszu i Wielkopolsce. W tym roku uwaga skierowany jest na Warszawę gdzie zamierzamy otworzyć przynajmniej jeszcze jeden sklep – informuje Robert Nowakowski z MGS Retail Service.

Jak poinformowali przedstawiciele MGS Retail Service, salon outletowy w Fashion House Piaseczno jest nowym konceptem sklepu fabrycznego producenta wyrobów pończoszniczych i skarpet. Sklep oferuje końcówki kolekcji eksportowych, sezonowych szerokiej gamy wyrobów dziecięcych i bielizny damskiej polskiej produkcji po atrakcyjnych cenach.

Obecnie w Polsce działa 15 salonów własnych marki Marilyn oraz 5 sklepów franczyzowych i wysp w centrach handlowych. Średnia powierzchnia salonu Marilyn to ok. 40 mkw. Wyspy handlowe z kolei mają powierzchnię od 10 do 15 mkw.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016