Karl-Johan Persson, CEO H&M: więcej nowych sklepów w 2012 roku

Karl-Johan Persson, CEO firmy H&M

Karl-Johan Persson, CEO firmy H&M

– Kontynuujemy swoją długoterminową strategie rozwoju. Umacniamy naszą dotychczasową ofertę, ale również mamy wiele nowych pomysłów na przyszłość- deklaruje Karl-Johan Persson, CEO firmy H&M, zwracając uwagę na najnowszy z projektów: budowy sieci sklepów marki  & Other Stories.

-Będzie to nowa modowa marka, która zostanie wprowadzona na rynek w oddzielnych sklepach i rynku on-line wiosną 2013 roku. Nowa marka zostanie stworzona dla kobiet, które chcą być modne i kładą nacisk na swój indywidualny styl. & Other Stories zaoferuje szeroki zakres butów, toreb, biżuterii, produktów kosmetycznych, bielizny damskiej i ubrań. Wszystko w dobrej jakości, stworzone z dbałością o szczegóły.

Prezes H&M zapewnia, że firma będzie kontynuowała rozwój nie tylko w salonach stacjonarnych, ale także za pośrednictwem sieci w sklepach on-line.

– Rynek on-line rozwija się coraz bardziej. Szczególnie silny wzrost dotyczy zakupów za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Już na początku przyszłego roku zaoferujemy całkowicie mobilny sklep on-line na obecnych ośmiu rynkach, na których już działamy w tej kwestii. Tymczasem, wzmożyliśmy przygotowania do wejścia H&M na inne rynki on-line, w których dostępna jest już marka H&M. Przez wszystkie te inwestycje potrzebujemy więcej czasu dla wprowadzenia naszego sklepu on-line do USA. Wprowadzimy go do lata 2013 roku– deklaruje Karl-Johan Persson.

Grupa H&M deklaruje, że w 2012 roku  ma zostać otwartych 300 nowych salonów tej marki. Początkowo firma zapowiadała, że na 2012 rok zaplanowano 275 otwarć nowych sklepów na dotychczasowych oraz nowych rynkach.

 H&M podjęło decyzję o kolejnych otwarciach po dobrych wynikach sprzedaży za okres od 1 do 25 września 2012 – w tym czasie grupa odnotowała wzrost o 14 procent w walutach miejscowych porównanych do takiego samego okresu w 2011 roku.

Firma ma też zaplanowane otwarcia na kolejny rok. W pierwszej połowie 2013 roku H&M otworzy salon w Chile. Na jesień 2013 r. zaplanowane jest otwarcie w sklepu Wilnie.

– H&M w ostatnim kwartale kontynuował wzrost udziału na dotychczasowych rynkach i odnotował wzrost sprzedaży o 10 procent w walutach miejscowych. To udowadnia, że mamy atrakcyjną ofertę, która została doceniona przez klientów na całym świecie – ocenia Karl-Johan Persson.

H&M ma obecnie ponad 2,6 tys. sklepów na 46 rynkach. Obecnie do grupy H&M należą sklepy sieci: H&M, COS, Weekday, Cheap Monday i Monki.
 

    
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska