Aryton: premiera e-sklepu i nowej strony internetowej

Sklep internetowy Aryton

Sklep internetowy Aryton

Firma Aryton, oferująca damską odzież i dodatki zdecydowała się wprowadzić sprzedaż za pośrednictwem internetu. E-sklep znajduje się pod adresem www.sklep.aryton.pl. – Nowy kanał sprzedaży skierowany jest do klientek, które chcą robić zakupy bez wychodzenia z domu. Ponadto e-sklep pozwala na szersze działania lojalizujące i promocyjne – mówi Tomasz Gardziewicz, brand manager firmy Aryton. – Nasze salony stacjonarne prowadzimy w największych polskich miastach, zaś e-sklep nastawiony jest dotarcie do klientów także z mniejszych miejscowości, którzy nie mają do nich dostępu. Na dystrybucji internetowej planujemy osiągnąć 5 procent poziomu sprzedaży klasycznych sklepów. Ponadto liczymy na tzw. efekt ROPO (Research Online Purchaise Offline), czyli że część klientek zapozna się z naszą ofertą produktową i wróci po zakup do salonu stacjonarnego.

Dla wygody klientek maksymalnie uproszczono proces sprzedaży w e-sklepie. Do tego na stronie zamieszczono przydatne informacje – dokładne opisy produktów, tabelę rozmiarów wraz z informacjami, jak odpowiednio dobrać ubrania. Do każdego wybranego produktu pojawia się też propozycja stylizacji, czyli zestawienie całej kreacji.

– Wysyłkę przeprowadzamy za pomocą firmy kurierskiej. W sklepie internetowym znajdują się te same produkty, które dostępne są w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo jest też zakładka „outlet”, która umożliwia zakup odzieży z poprzednich kolekcji – dodaje Tomasz Gardziewicz.

Aryton wystartował też z nowym serwisem marki. Strona została przygotowana zgodnie z najnowszymi trendami. Firma postawiła na czytelną i przejrzystą komunikację. Odbiorcy po wejściu mogą zapoznać się z propozycjami wizerunkowymi, ale mają też mieć łatwy i intuicyjny dostęp do produktów. Wysokiej jakości zdjęcia mają umożliwić użytkownikom przyjrzenie się jakości tkanin. Zgodnie z obowiązującymi tendencjami na rynku e-commerce Aryton stawia na interakcję – o wybranym produkcie można poinformować znajomych na portalach Facebook czy Pinterest. Strona umożliwia też wysłanie newslettera z aktualnymi informacjami i promocjami. Nowością jest specjalna strona z blogiem marki. Będą tam na bieżąco zamieszczane wpisy znanych blogerek i osób ze świata mody i kultury, z którymi marka będzie współpracować.

Stronę serwisu i e-sklepu przygotowała i wdrożyła firma AMP Media. Serwis i e-sklep będą promowane w internecie – na portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM i SEO.

Butiki stacjonarne marki zajmują średnio 100 mkw. Obecnie firma posiada 17 salonów własnych, 3 sklepy outletowe i 13 salonów franczyzowych. Aryton to polska firma rodzinna z ponad dwudziestoletnią tradycją. Została założona w 1989 roku przez Danutę i Ryszarda Cierockich, którzy przez cały czas są właścicielami firmy. Właścicieli w pracy wspierają dwie córki, Sylwia i Patrycja. Patrycja Cierocka odpowiada za produkt, natomiast Sylwia za wizerunek marki.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016