Salon Sephora

– Zgodnie z naszą strategią rozwoju, na lokalizację naszych nowych perfumerii wybieramy lokale
o powierzchni wynoszącej od 200 do 350 mkw– powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

– Usytuowane w miejscach o dużym nasileniu ruchu klientów, a także pozwalające na odpowiednią ekspozycję naszej marki oraz asortymentu. W centrach handlowych nasze perfumerie są najczęściej zlokalizowane na parterze, w centralnym punkcie obiektu- podkreśla Artur Garnczarek.

–  Podobnie jest w przypadku salonu, który otworzyliśmy w Białymstoku w CH Auchan Produkcyjna. To już nasza 91. perfumeria w Polsce, a to jeszcze nie wszystkie otwarcia, które zaplanowaliśmy do końca grudnia 2012 roku. Mimo trudniejszego rynku cały czas się rozwijamy – w planach na najbliższe 3 lata mamy kilkanaście nowych perfumerii. Nasza strategia stabilnego i długotrwałego rozwoju sieci na pierwszym miejscu stawia rentowność istniejących i nowych salonów, co z powodzeniem realizujemy.

Do końca 2012 roku planowane są jeszcze dwa otwarcia perfumerii Sephora w największych miastach w Polsce. Otwarty w CH Auchan Produkcyjna salon Sephora zajął 240 mkw.

Sephora, powstała w 1970 roku we Francji i obecnie posiada 1 600 perfumerii na całym świecie. Na polskim rynku Jest obecna od 14 lat. Swoje perfumerie otwiera w centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.