LPP: wzrost przychodów we wrześniu 2012

Salon Mohito

Salon Mohito

Spółka odzieżowa LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP przekroczyły 278 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2011 roku o ok. 42 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 63 proc i była mniejsza od zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego o około 2 proc.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2012 roku wyniosła około 2,2 mld zł. Przychody te były wyższe o 32 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2011.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą Firma jest  salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2012 roku ma zostać otwarty tysięczny sklep należący do spółki, a na koniec roku właściciel LPP planują zarządzać siecią sprzedaży o powierzchni 415 tys. mkw.

Na początku 2013 roku LPP chce wprowadzić na rynek nową markę Sinsay. Pierwsze sklepy pod tą nazwą zostaną otwarte 1 marca 2013 roku. W drugim kwartale 2013 planowane jest otwarcie 30 sklepów marki na terenie Polski oraz sklepu on-line, w całym zaś roku ma powstać ich około 50.

Marka Sinsay przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016