Marcin Powierza, Forbis Group: projekt salonu musi być zgodny z filozofią marki

Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group

Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group

Specjaliści firmy Forbis Group twierdzą, że właściwie zaprojektowany punkt sprzedaży angażuje wyobraźnię konsumenta, odwołuje się do emocji, a przede wszystkim już na etapie projektowania uwzględnia zasady efektywnego visual merchandising’u.

– Przed zaprojektowaniem punktu sprzedażowego staramy się zawsze zrozumieć klienta, chcemy dowiedzieć się, jakie wartości i potrzeby ma konsument, aby odpowiedzieć na nie już na etapie projektu samego salonu. W zależności od branży i grupy docelowej marki mogą być one zróżnicowane. Wśród młodszego pokolenia, które jest przyzwyczajone do dużej ilości bodźców emocje wzbudzą kreatywne i niestandardowe rozwiązania, natomiast jeżeli chcemy dotrzeć do klienta marek premium musimy pamiętać, że ma on dużą potrzebę przebywania w naturalnym wnętrzu – mówi Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group. 

Zdaniem dyrektora zarządzającego firmy każdy sklep powinien spełniać wszystkie oczekiwania klienta. Ci bowiem przychodzą nie tylko po zakupy, ale także po to, by poprawić sobie nastrój.

– Każdy sklep powinien przede wszystkim zapewniać wygodę, eksponować produkty i być zgodny z wizerunkiem marki, ale posiadając wiedzę na temat psychologii konsumenta wiemy również, że klient przychodzi do naszego salonu, aby poprawić sobie nastrój, poczuć się dobrze, zobaczyć w wyobraźni jak korzystać z naszego produktu, a to już są emocje. Korzystamy z badań konsumenckich, staramy się pozyskać jak najwięcej informacji na temat samej marki, z którą współpracujemy, aby przyjrzeć się, jaką obietnicę składa konsumentowi poprzez swoją komunikację oraz produkty, aby to, co konsument zastanie w salonie było spójne i odzwierciedlało filozofię marki – dodaje Marcin Powierza.

Forbis Group oferuje projektowanie wnętrz sklepów, prace budowlane i kompleksową aranżację ekspozycji. Wykonuje i dostarcza pełne wyposażenie sklepów, w tym meble sklepowe własnej produkcji, zapewniając wysoki profesjonalizm działań oraz skuteczny project management.
 

Reklama

Galeria Jurajska