Tomasz Sudoł dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA

– Shopping Center Forum 2012 jest wydarzeniem, podczas którego najemcy tacy jak firma Solar mają możliwość spotkania się z innymi najemcami, jak i przedstawicielami inwestorów budujących galerie handlowe. Moją rolą jest analiza rynku nieruchomości i jego weryfikacja pod kątem nowych możliwości rozwoju sieci Solar. Nowe lokalizacje wybieramy bardzo selektywnie, czyli tylko te, które mają szanse wypracować zadawalający nas obrót – powiedział redakcji Retailnet.pl Tomasz Sudoł dyrektor ds. sieci sprzedaży Solar Company SA.

– Podczas SCF&TF 2012 rozmawialiśmy z przedstawicielami centrów handlowych, w których rozważymy otwarcie naszych sklepów. Należy jednak pamiętać, że decyzja o otwarciu sklepu jest wypadkową wielu czynników, m.in. takich jak lokalizacja, komercjalizacja galerii czy warunki finansowe.

– W 2012 roku planujemy otwarcie jeszcze jednego sklepu w Polsce, w Centrum Handlowym Europa Centralna w Gliwicach – dodał Tomasz Sudoł.

Spółka Solar działa od 1989 roku. Firma jest właścicielem odzieżowej marki Solar skierowanej do kobiet. Grupa rozwija sieć sprzedaży zarówno w Polsce jak i za granicą. Obecnie sieć ma łącznie 236 placówki. W Polsce pod szyldem marki działa 198 punktów handlowych, w tym 74 sklepy własne, osiem sklepów franczyzowych oraz 116 sklepów partnerskich. Średnia powierzchnia salonu Solar to ok. 129 mkw. Marka posiada także swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.