Bricoman: rośnie udział transakcji on-line

Sklep Bricoman

Sklep Bricoman

Przedstawiciele sieci sklepów Bricoman zapowiadają dalszy rozwój – kolejne sklepy mają się pojawić już w przyszłym roku. Cechą wspólną wszystkich sklepów sieci, zarówno tych istniejących, jak i tych, które dopiero powstaną, ma być możliwość zakupu wszystkich produktów on-line.

Serwis internetowy, jak podkreślają przedstawiciele sieci, daje możliwość sprawdzenia oferty produktowej, natychmiastowego zweryfikowania stanu magazynowego placówki oraz zakup 100 proc. oferty on-line.

Według danych wewnętrznych sieci Bricoman, udział transakcji on-line w całkowitej wartości sprzedaży stale rośnie. – Klienci planujący remont coraz chętniej dokonują zakupu on-line, nawet w przypadku zakupów wielkogabarytowych (np. drzwi czy przęseł ogrodzenia). Coraz częściej spotykaną praktyką jest aktywność on-line połączona w tradycyjną wizytą w sklepie. Klienci albo dokonują zakupu on-line w domu po obejrzeniu towarów w sklepie, albo odwrotnie – pojawiają się w sklepie po sprawdzeniu oferty produktowej on-line – komentuje Tomasz Paszylka, Dyrektor E-Commerce w Bricoman.

Sieć Bricoman oferuje około 15 tys. produktów – wszystkie znajdują się zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i on-line na www.bricoman.pl. Zakupów można dokonać przez internet, telefon oraz bezpośrednio w sklepie. Zakupione produkty klienci mogą otrzymać kurierem lub odebrać osobiście w sklepie bez dodatkowych kosztów.

Bricoman Polska należy do międzynarodowej Groupe Adeo, która w 2011 roku zatrudniała 66 tys. pracowników, w 25 przedsiębiorstwach na całym świecie. Grupa zajmuje czwarte miejsce na świecie i drugie w Europie na rynku materiałów budowlanych i wykończeniowych. Do grupy należą m.in. Leroy Merlin – sieć hipermarketów dekoracyjno-budowlanych, Bricoman – sieć sklepów remontowo-budowlanych oraz Bricocenter, Aki, Weldom, DomPro, Zodio i Kabane.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016