Centro: plany otwarcia nowych sklepów

Salon sieci Centro

Salon sieci Centro

Międzynarodowa sieć obuwnicza Centro zadebiutowała na polskim rynku w połowie ubiegłego roku. Od tej pory otworzyła w Polsce ponad 40 salonów o powierzchni od 300 do 700 mkw. oferujących obuwie w przystępnych cenach. Do końca 2012 roku marka planuje kolejne otwarcia m.in. w Szczecinie, Bydgoszczy, Łodzi, Wrocławiu, Bielsku-Białej i Zabrzu.

– Od debiutu Centro na polskim rynku minął już ponad rok i marka na stałe wpisała się w ofertę salonów obuwniczych obecnych w galeriach handlowych – mówi Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci Centro. – Nasze sklepy systematycznie odnotowują rosnącą odwiedzalność, a także, mimo spadku nastrojów konsumenckich, wysokie obroty.

Pierwszy salon Centro powstał się w Łodzi w czerwcu 2011 roku, a kolejne sklepy otwierano w największych miastach w Polsce. Każdy salon oferuje ponad 2 tys. modeli butów: od najbardziej eleganckich przez casual aż po fasony sportowe. – Naszą ofertę kierujemy do kobiet w wieku około 17 – 30 lat, lubiących światową modę za rozsądne pieniądze – dodaje Diana Paszkowska.

Centro to międzynarodowa marka obuwnicza, która na polskim rynku dostępna jest od czerwca 2011 roku. Międzynarodowa sieć sprzedaży to ponad 40 sklepów zlokalizowanych w Polsce oraz blisko 900 na całym świecie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016