Wizualizacja Galerii Raj

Otwarcie dwukrotnie większego salonu obuwniczego marki CCC jest kolejną zmianą wprowadzoną w wyniku rozbudowy Galerii Raj i realizowanego tam – jak podkreśla inwestor- kompleksowego programu 4RE: RE-modelingu, RE-komercjalizacji, RE-brandingu i RE-pozycjonowania.

Powiększenie salonu CCC stanowi konsekwencję realizowanej przez Galerię Raj koncepcji 4RE. Proces ten zakłada dostosowanie najdłużej funkcjonującego (od 1999 roku) na rynku dębickim obiektu handlowego do potrzeb klientów i najemców, poprzez działanie w 4 obszarach: REmodeling, REkomercjalizację, REbranding, REpozycjonowanie.

Przykładem udanego procesu rekomercjalizacji jest powiększona niemal dwukrotnie powierzchnia sklepu CCC, której salon w Galerii Raj, otwarty 13 lat temu, był pierwszym w Polsce zlokalizowanym w centrum handlowym mówi Joanna Bujak, menedżer ds. najmu IVS Grupa.

-Zaangażowanie marki CCC świadczy nie tylko o potencjale rynku, ale również o sukcesie przeprowadzonej przez nas rozbudowy- dodaje.

W ramach przeprowadzonej rozbudowy w 2012 roku Galeria Raj została powiększona z 13 tys. do 21 tys mkw. GLA. Zwiększyła się również ilość miejsc parkingowych z 400 do 700. Zmodernizowana Galeria Raj zyskała ciepłe i przyjazne wnętrza, z czytelnym układem komunikacyjnym, odnowioną i oświetloną elewacją oraz dodatkową infrastrukturą zewnętrzną.

Silna grupa najemców działająca w galerii od samego początku wykorzystała rozbudowę do relokacji, powiększenia i unowocześniania lokali. W ramach procesu rekomercjalizacji pozyskano nowe sklepy z branży odzieżowej: Quiosque, Gatta, Cotton Club, uzupełniając ofertę o znajdujące się m.in., Orsay, salon odzieży męskiej Mister oraz Textil Market. Otwarty został sklep sportowy SanSport, a także księgarnia Matras. Niebawem istniejąca oferta dziecięca (5.10.15) zostanie rozszerzona o przestrzeń zabaw dla dzieci. Wzbogacono również ofertę gastronomiczną o kawiarnię Liks.

W ramach koncepcji 4 RE zmieniony został logotyp galerii a zaprojektowana linia krea-tywna wywołuje skojarzenia z szeroko pojętym światem mody, podkreślając nowe oblicze miejsca. Została również wykorzystana optymalizacja ekspozycji logotypów na fasadzie zewnętrznej Galerii do wymiany logotypów na nowe m.in. przez sieci Deichmann i Rossmann.

Powiększona galeria zaspakaja codzienne potrzeby (m.in. Kaufland, Rossman, Nomi), ale również oferuje szeroki asortyment marek modowych. Dla rodzin z dziećmi przewidziano poszerzone miejsca parkingowe, wyposażony pokój rodzica oraz regularne spotkania tea-tralne dla dzieci, a już wkrótce opiekę na czas zakupów.

Rozbudowana na przełomie roku 2011/2012 Galeria Raj w Dębicy jest najdłużej działającym tego typu obiektem handlowym w mieście.  Właścicielem Galerii Raj w Dębicy jest Grupa IVS. Inwestor specjalizuje się w budowie centrów handlowych realizując projekty w mniejszych aglomeracjach miejskich. Oprócz Galerii w Dębicy posiada także Galerię Aura w Mielcu.