Michał Dominik, Sephora: plasujemy się wśród sklepów o największych obrotach

Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska

Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska

Sephora ma obecnie 90 salonów w Polsce. W 2012 roku planuje otworzyć jeszcze pięć perfumerii. Plany na najbliższe trzy lata zakładają stworzenie kilkunastu kolejnych sklepów. Ich liczba zależeć będzie, jak podkreślają przedstawiciele sieci, od sytuacji na rynku nieruchomości komercyjnych.

– Koncentrujemy się na organicznym rozwoju sieci, opartym na starannym doborze lokalizacji naszych perfumerii. Celem, który od lat udaje nam się osiągać, jest wysoka rentowność kolejnych otwieranych salonów– powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Michał Dominik, dyrektor generalny Sephora Polska.

-Posiadamy około 51 proc. udział w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne, za okres I-VI 2012 r.). Notujemy też stały wzrost sprzedaży zarówno ogółem, jak i w sklepach porównywalnych, czyli rozwijamy się nie tylko numerycznie, ale także poprzez wzrost obrotów istniejących perfumerii- podkreśla Michał Dominik.

-W rankingach centrów handlowych plasujemy się wśród sklepów o największych obrotach, które generują ruch w centrum handlowym Sephora dla swych perfumerii wybiera lokale w najlepszych centrach handlowych w danym mieście, głównie w dużych i średnich miastach. Lokale Sephora mają powierzchnię wynoszącą od 200 do 350 mkw. usytuowane są w miejscach o dużym nasileniu ruchu klientów. Wymogiem jest a także pozwalające na odpowiednią ekspozycję naszej marki oraz asortymentu. Najczęściej na parterze, w centralnym punkcie obiektu.

Więcej o perumeriach Sephora w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016