Gino Rossi: realizacja planów ekspansji

Salon Gino Rossi

Salon Gino Rossi

Spółka Gino Rossi planuje w ciągu najbliższych 2 lat uruchomić około 20 sklepów franczyzowych. Salony będą otwierane w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców według nowego standardu aranżacyjnego.

Strategia Grupy Modowej Gino Rossi zakłada- jak podaje spółka- dalszy rozwój w oparciu o marki sektora modowego i zwiększenie efektywności działania grupy. Firma planuje też rozbudowę portfela brandów o kolejne marki: atrakcyjne i komplementarne w stosunku do już posiadanych.

Ostatnio spółka Gino Rossi otworzyła nowe sklepy m.in. w Galerii Mazovia w Płocku, CH Sfera w Bielsku Białej, Gemini Park Tarnów czy CH Arkadia w Warszawie. Otwierane obecnie salony zaaranżowane są zgodnie z nowym projektem.

Spółka Gino Rossi jest właścicielem sieci sklepów Gino Rossi i Simple Creative Products. Salony Gino Rossi sprzedają obuwie damskie i męskie, torebki, akcesoria skórzane oraz odzież damską. W Polsce i za granicą działa ich ponad  100. W ponad 40 salonach Simple Creative Products sprzedawana jest odzież damska wyższej klasy.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016