Lancerto: plany rozwoju sieci sklepów

Salon Lancerto

Salon Lancerto

Właściciel sklepów Lancerto zapowiedziała otwarcia salonów w Łodzi, Szczecinie oraz w Rzeszowie. Firma przygląda się polskim miastom, w których nie ma jeszcze sklepów marki i deklaruje, że rozważa uruchomienie ich m.in. w Lublinie i w Katowicach.

Flagowy butik firma planuje otworzyć w Warszawie. Lancerto chce zakończyć 2012 rok z liczbą 26 autoryzowanych sklepów w Polsce.

Pomiędzy kolejnymi otwarciami, Lancerto skupia się również na zmianie aranżacji wystroju istniejących już salonów. Wnętrza zaprojektowano z myślą o zwiększeniu strefy komfortu klienta oraz zapewnieniu większej przestrzeni do ekspozycji towaru. Zainstalowano również oświetlenie imitujące światło dzienne, które ma za zadanie nadać pomieszczeniu cieplejszego charakteru.

– Klienci sporo czasu spędzają w naszych salonach, więc staramy się zapewnić im dogodne warunki i stworzyć atmosferę sprzyjającą przyjemnym zakupom – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes ds. strategii Lancerto SA – Merchandising to niezwykle istotna część sprzedażym zwłaszcza w tej branży. Dlatego nie zamierzamy stać w miejscu. Jeśli zmieniają się potrzeby klienta, my zmieniamy się razem z nimi.

Lancerto to marka znana z wysokiej jakości formalnej odzieży dla mężczyzn działająca w segmencie premium. Odzież marki szyta jest głównie z naturalnych tkanin w bardzo krótkich seriach. Marka oferuje garnitury, smokingi, marynarki, a także koszule oraz buty z naturalnej skóry.
 

Reklama

Galeria Jurajska