Atrium: wynajęte 50 tys. mkw. w Atrium Felicity

Wizualizacja Centrum Handlowego Atrium Felicity

Wizualizacja Centrum Handlowego Atrium Felicity

Obecnie poziom komercjalizacji Atrium Felicity w Lublinie wynosi 73 proc. Inwestor deklaruje, że proces najmu powierzchni handlowej obiektu przebiega bardzo dynamicznie i do końca 2012 roku, można się spodziewać kolejnych, istotnych kontraktów.

– Jako spółka giełdowa nie możemy sobie pozwolić na jakiekolwiek przekłamania. Jeśli mówimy, że obecnie poziom komercjalizacji Atrium Felicity wynosi 73 proc., to znaczy, że mamy już podpisane kontrakty na ponad 50 tys. mkw. – mówił dr Nils-Christian Hakert, COO Atrium European Real Estate.

We wrześniu 2012 roku rozpoczęły się prace budowlane na terenie inwestycji. Prawie w całości zrealizowane są już budynki hipermarketu spożywczego i marketu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin, jeszcze przed rozpoczęciem budowy Atrium Felicity zakończono prace przy infrastrukturze drogowej wokół inwestycji.

4 października 2012 roku na terenie inwestycji Atrium Felicity,  odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego.

– Słowo Felicitas, od którego pochodzi nazwa Felicity, z łaciny oznacza szczęście, pomyślność – mówiła podczas ceremonii Katarzyna Cyz, CEO Atrium Poland Real Estate Management. – Ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod Atrium Felicity to znak szczęśliwego zakończenia naszej inwestycji pod koniec 2013 roku.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym, w którego zasięgu oddziaływania znajdzie się 470 tys. mieszkańców Lublina, Świdnika i miejscowości w promieniu 30 km od obiektu.

– Jestem przekonany, że ta inwestycja zapewni kupującym komfortowe warunki dokonywania zakupów oraz szeroki wybór towarów i usług – napisał w odczytanym uroczyście liście do inwestora marszałek województwa lubelskiego Krzysztof Hetman. – Mam głęboką nadzieję, że realizacja tego nowoczesnego obiektu, będzie kolejnym krokiem na drodze do budowania potencjału gospodarczego miasta Lublina i województwa lubelskiego, który pozwoli na przyciągnięcie kolejnych firm i inwestycji do naszego regionu oraz będzie inspiracją do podejmowania kolejnych działań służących kreowaniu silnej Lubelszczyzny.

– Atrium Felicity jest o tyle szczególną inwestycją, że inwestor wykonał już cały układ komunikacyjny wokół centrum – dodała Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, zastępca prezydenta Lublina.

– Infrastruktura ta została zrealizowana w sposób wzorcowy. Jako miasto życzymy temu projektowi szczęśliwego zakończenia i dalszej, równie pomyślnej, współpracy z miastem.

W obecnej fazie realizacji projektu trwają prace przy budowie galerii handlowej i parkingów. Szacowany koszt realizacji całej inwestycji wyniesie 128 mln euro.

– Nie mamy wątpliwości, że skończymy budowę w listopadzie 2013 roku i wówczas spotkamy się ponownie – na wielkim otwarciu Atrium Felicity – mówił Thomas Schoutens, CDO Atrium European Real Estate.

Z początkiem października 2012 roku inwestor uruchomił stronę internetową projektu – www.atrium-felicity.pl, na której można uzyskać najnowsze informacje o realizacji inwestycji oraz na bieżąco śledzić postępy z placu budowy dzięki podglądowi z zainstalowanej tam kamery.

Atrium Felicity będzie pierwszym tak dużym centrum w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho, H&M, Reserved, Mohito, House, Cropp, Intersport, Home&You, Cubus, Zara Home, Smyk Megastore, New Yorker, CCC, Rossmann, Sephora, Superpharm i Fitness Club Pure. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016