Salon Gino Rossi

Gino Rossi SA właściciel sieci sklepów z obuwiem oraz odzieżą damską poinformował, że skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2012 roku wyniosły 155 mln zł. Są one o 16 proc. wyższe od osiągniętych w 2011 roku.

Przychody spółki ze sprzedaży we wrześniu 2012 roku przekraczały 20 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o 23,7 proc. Sprzedaż sklepów z butami Gino Rossi w okresie styczeń-wrzesień 2012 roku wyniosła 83 mln zł i była wyższa od osiągniętej w okresie styczeń-wrzesień 2011 roku o 9 proc. Natomiast sprzedaż spółki odzieżowej Simple wyniosła 76 mln zł i była wyższa od osiągniętej w okresie styczeń-wrzesień 2011 roku o 27 proc.

Sprzedaż spółki Gino Rossi we wrześniu 2012 wyniosła ponad 12 mln zł., i była wyższa o 27 proc.  od osiągniętego wyniku we wrześniu 2011 roku. W tym samym okresie sprzedaż spółki Simple wyniosła 8 mln zł. i była wyższa od osiągniętej we wrześniu 2011 roku o 21 proc.

Spółka Gino Rossi jest właścicielem sieci sklepów Gino Rossi i Simple Creative Products. Salony Gino Rossi sprzedają obuwie damskie i męskie, torebki, akcesoria skórzane oraz odzież damską. W Polsce i za granicą działa ich ponad 100. W ponad 40 salonach Simple Creative Products sprzedawana jest odzież damska wyższej klasy.

Gino Rossi zamierza w ciągu najbliższych dwóch lat uruchomić około 20 sklepów franczyzowych. Salony będą otwierane w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców według nowego projektu aranżacyjnego